Kako smršati bez dijeta, slijedeći 20 lukav odluke koje čine da se brzo izgubiti težinu

0

Želite smršati bez dijeta? Vi dobro znate da nema čarobnog recepta koji možete izgubiti težinu i trik koji vrijedi za sve.

Savjet za mršavljenje uvijek mora odgovarati uravnotežen prehrani i fizičkoj aktivnosti s obzirom na njihove fizičke mogućnosti i vlastitog načina života.

Onda kako izgubiti težinu brzo, bez dijeta? Da li je moguće smršati bez dijeta uz pomoć sporta s teretanom i drugim trikovima? Postoje neki lukavi, 20 zaobilazan način, da budem precizniji, koje mogu pomoći da izgubite težinu mudro i učinkovito.

SMRŠATI BEZ DIJETA: 20 KORISNIH SAVJETA

Evo nekoliko savjeta koji mogu pomoći da izgubite težinu bez dijeta, koristeći kretanje, spavanje i neke direktne proizvode.

  • Ne brinite o gubitku težine

Tjeskoba i stres iritira vas i tjera vas gladovati. Oni su također деморализуют vas, ako ne odmah vidite rezultate. Dakle, opustite se: slijedite svoje lijepe uravnotežene prehrane, i vidjet ćete da funti otići, ni ne primjećujem.

Ne brinite o gubitku težine

  • Ne preskačite obroke

Jedite 5 puta na dan, doručak i dva predjela, plus dva glavna jela. Samo tako ćete držati tvoj metabolizam visoka, a nemate gladnih udara.

  • Tri. Učinite kupnju tek nakon što ste jeli.

Iskušenja na policama trgovina previše. Tako da nikad ne idu u supermarket gladan!

  • Uvijek napraviti puni doručak

Dobar doručak izbjegava gladnih napada u toku dana. Dakle, nikad ju ne propustite. To također vam omogućuje da ima manje navečer, znajući da ćete imati malo više na doručak.

  • Dođi i učini sport

Malo jede, ne mnogo. On povećava metabolizam i tonizira, čineći neke fizičke aktivnosti.

  • Konzumirajte proteinske hrane

Proteini se probavljaju polako, i daju vam osjećaj sitosti traje duže. Osim toga, oni pomažu u održavanju mišićne mase, a to su mišići. Konzumirajte proteinske hrane

  • Ne kupujte neprijatelj hrane

Ne kupujte čips, čokolada i kolači. Ako želite sladoled, izađite i ponesite samo jedan, a ne na полкилограммовую tavi.

  • Na poslu donesite ručak od kuće

80 grama riže, povrća i malo proteina (riba ,meso ili grah), začinjeno kašikom ulja, idealan je i uravnotežen ručak za izgubiti težinu, ne jedući sendviče u baru.

  • Spavati najmanje 8 sati

Nedostatak adekvatnog sna vas čini umorni i čini vas gladni i nervozni.

  • Napravite posebne proizvode koje pripremate

Ne кидайтесь na tužne dijetalna jela: marinirati u boji začinima, kao što su curry ili piment, kao što su kumin, za davanje vedrinu i miris u vaša jela su zdravi i light.

  •  Nemojte žvakati žvakaće gume cijeli dan

Često žvakaća guma se koristi kao gladne jaz. Неправильнейший. Žvakanje bez pravih razloga, potiče glad i povećava želučane sokove…rezultat? Onda moraš jesti više.

  • Majoneza? Bolje senf

On je također odabire umaci strateški. Na primjer, senf puno худее od majoneza, kečap i umak za roštilj.

  • Pozornost na буфетам

Kada ste u buffetu, možete shvatiti, kada ste stvarno gladni. Na taj način ćete izbjeći nastavak gutanja čiste slatke hrane.

  • Izbjegavajte pržena

Izbjegavajte pržena

Sa svim metodama kuhanja, koje postoje, jedino što treba izbjegavati pod svaku cijenu – to je pržena – to je vrlo masna.

  • U potrazi za sol alternativni začina

Pokušajte začini, limun i ocat. Sol uzrokuje oticanje i zadržavanje vode.

  • Jedite samo ono što stvarno želite

U vrijeme velikih ručkove ili večere ne konzumirati jela koja vam se stvarno ne ide. Zaobilazi, bez razmišljanja dvaput.

  • Jedite jednostavan način

Pokušajte napraviti ukusne, ali malo obrađene recepti. Na taj način ograničavaju količinu sastojaka i ispuna, koji nisu pogodni za dobre prehrane.

  • Idi, idi po stepenicama.

Zaboravite na lift i idite što je više moguće.

  • Vlak s utezima

Vježba po težini pomažu da se ubrza metabolizam i da biste dobili osloboditi od kalorija čak i u razdobljima odmora.

Mršavljenje

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime