Kako se riješiti celulita na bedrima

0
Rate this post

S godinama masno tkivo često uzimaju neujednačen, rebrast konzistenciju. Ovaj неестетизм, koji se pojavljuje na rukama, trbuhu, stražnjici i, posebno, bokovima, bedrima, obično se naziva”celulitom”. On je često počinje manifestirati i nakon puberteta.

S obzirom da je teško predvidjeti ili spriječiti formiranje grudica i može biti prilično razočaravajuće. Srećom, možete se boriti s planiranim prehrane, redovite tjelesne aktivnosti i učiniti više informirani izbor, da poboljšaju svoj stil života.

Nakon što napravite male promjene u svoje svakodnevne navike, uz malo strpljenja i discipline možete početi s ponosom pokazati bikini i gaćice.

Vježbe za sagorijevanje viška masnoće

  • Činite trening s utezima. Počnite dizati težine, učiniti yoga ili redovito se baviti teškim trening s utezima. Ova vrsta vježbanja je jača i tonizira mišiće, omogućavajući poravnati i poboljšati tonus kože, bokovi i bedra.

Vježbe za sagorijevanje viška masnoće

  • U usporedbi s drugim vrstama tkiva mišića pomaže sagorijevati više kalorija u mirovanju, što vam omogućuje da smanjite količinu masti u cjelini, pohranjenu u tijelu .
  1. Pokušajte se posvetiti ovoj vrsti treninga ukupno 3-4 sata tjedno.
  2. Usredotočite se na takvim pokretima, poput čučnjeva, podizanja nogu i gubitka, usmjeren na mišiće bedara.
  • Svaki tjedan napravite nekoliko sati kardiovaskularnog treninga. Pored tegova, vlak s pomoću cross-country staze, vježbe bicikle ili opsega simulatora.
  • Ako prakticira u umjerene i stabilne intenziteta, aerobne vježbe u stacionarnom stanju omogućuju da se spali puno kalorija, smanjuje lokalizirane masnoće, koje se obično čini kožu osjetno ryaboi i mreškanje. Fizička aktivnost je jedan od najboljih mjera za početak za borbu protiv celulita.
  1. Počnite s malim i postupno povećavajte intenzitet treninga. U ranim danima dovoljno čak i duge šetnje, promijeniti situaciju.
  2. Pokušajte kardio-vaskularne vežbe post 1 ili 2 puta tjedno (trčanje na prazan želudac ili nakon male zalogaje). Ne хранящ glikogena u mišićima, tijelo reciklira sala odmah imati energiju
  • Posvećen dinamičnim hobi. Iako, bez sredstva ili motivacije, ići u teretanu, postoje i druge metode da ostane u pokretu i da biste dobili osloboditi od viška masnoće. Otići u šetnju, plivati ili voziti bicikl, kad imate priliku.Iako, bez sredstva ili motivacije, ići u teretanu, postoje i druge metode da ostane u pokretu i da biste dobili osloboditi od viška masnoće. Otići u šetnju, plivati ili voziti bicikl, kad imate priliku.
  • Prijavite se na tečaj joge, idi u kajak ili igrajte frizbi u parku. Posvete sportu ili zanimanju, koje ćete pronaći inspirativne izazvati vas da ostane u pokretu i biti stalni.
  1. Pronaći prijatelja, spremnog da vas tvrtka može učiniti sve što ugodnijim.
  2. Budući da pokušavate se boriti protiv celulita, koji se nalazi na bokovima, svakako posvetite aktivnosti koja zahtijeva intenzivnog korištenja nogu.
  • Borba s sjedeći ponašanje. Ako sjedite cijeli dan, molim vas da ispravite posljedice sjedilačkog načina života, provodite više vremena na nogama. Može biti dovoljan čak i samo početi ustajati češće i na poslu.
  • Pravite česte pauze da se protežu svoje noge, stimulira cirkulaciju krvi i izvesti nekoliko ponavljanja čučnjeva ili pada-out. Uzmi stepenice umjesto lifta. Kod kuće napravite istezanje ili pokušajte komplicirane poze joge, a ne širiti sebe na kauču ispred tv-a. Jednostavno rečeno, pokušajte češće potez. Sve što je potrebno, čak i najmanji pokret.
  1. U roku od tjedan dana ograničite vrijeme koje provodite na kitnjaka aktivnosti, kao što je gledanje tv.
  2. Motivirati sebe potez, čak i kada ste u iskušenju da to ne učini. Na primjer, kliknite na poštanskom sandučiću, a ne provjeravajte ga, kad god prođe mimo stroj. Ustani češće, kada ste na poslu ili pričate telefonom.
Ljepota
Podijeli objavu

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here