IKEA je objavila pro-LGBT oglas u Italiji koji glasi: “Mi smo otvoreni za sve obitelji. Kod nas ćete se osjećati kao kod kuće. Ono što želimo učiniti je olakšati život za sve, svaku obitelj, svaki par”.
Reklama prikazuje dva muškarca s leđa koji se drže za ruke, a jedan od njih ima prepoznatljivu IKEA vrećicu u rukama.
Ovaj oglas, koji je zasad samo postavljen u Cataniji na Siciliji, dao je povoda novinama Silvija Berlusconija Il Giornale da napadnu ovakav oblik IKEA marketinga. Navodi se da je ovaj oglas provokativan, ali LGBT aktivisti pozdravili su ovaj potez poznate švedske kompanije.
Blog Queer Italy reagirao je na homofobne ispade čitatelja Il Giornala, a i samog Berlusconija: “Ništa ne može biti više neprobavljivo homofobima nego pročitati riječ obitelj uz istospolni par. Sviđa nam se ova reklama i pozdravljamo je jer će možda još neki pratiti ovakav način reklamiranja i gledati unaprijed progresivno i moderno, umjesto unazad sve do Srednjeg vijeka”.
Komentirajte!