Madonna lansirala ‘Material girl’
autor:
Kraljica popa ‘blagoslovila’ još jednu (uspješnu) liniju odjeće
Madonna je prije nekoliko dana i službeno potvrdila da trećeg kolovoza u prodaju kreće nova linija odjeće i donjeg rublja s njezinim potpisom, ali isključivo u Americi pod okriljem trgovačkog diva ‘Macy’s’ (ostatak svijeta će moći naručivati online). Ovaj put je riječ o odjeći kreiranoj za žensku populaciju između 15 i 25 godina. U dizajniranju je veliku ulogu imala njezina kćer Lourdes a pomoć je došla i od dizajnerskog tima kompanije ‘Iconix Brand group’. Odjevni dio nosi ime ‘Material girl’, dok se linija donjeg rublja prodaje pod imenom ‘Truth or dare’ (naziv dokumentarca iz 1990. kojeg je snimala tijekom turneje).
Madonna je prije 3 godine potpisala kolekciju za europski modni div ‘H&M’, koja je izuzetno dobro dočekana od strane kupaca (u Londonu je razgrabljena praktički odmah), tako da nije stranac ni u tom segmentu popularne kulture.
U svijetu nije neobično da velike zvijezde dobiju ponudu za potpisivanje unosnih ugovora vezanih uz odjeću, obuću ili parfeme. Madonna je do sada jedina koja je dobila dva velika (a da nisu limitirana samo na parfeme), i od kojih će, po svemu sudeći, i ovaj drugi biti uspješan kao i prvi.
Ali nije uvijek da slava u muzici ili filmu garantira uspjeh i u branši koja je nepoznanica za dotične bez stilista. Najbolji primjer je Jennifer Lopez koja je doživjela potpuni debakl sa svojim linijama odjeće ‘Sweetface’ i ‘J.Lo’ (iako je ‘J.Lo’ linija u suvlasništvu s Andyjem Hilfiger, bratom američkog THE dizajnera Thommy Hilfigera, ipak je propala). Istu sudbinu je doživio i Sean Combs a.k.a. Puff Daddy a.k.a. P.Diddy a.k.a…sa svojim linijom odjeće za muškarce ‘Sean John’ koja je lansirana 1998. I neslavno nestala praktički iste godine. Dok Gwen Stefani megauspješno kroči svijetom mode vlastitom linijom ‘L.A.M.B.’, Madonna se ipak odlučila (bar do daljnjeg) za suradnje s megakompanijama.
Kao osoba omiljena u svijetu mode (reklamne kampanje za ‘Dolce & Gabanna’ i ‘Louis Vuiton’ u zadnje vrijeme i osobno prijateljstvo sa Stellom McCartney, Domenicom Dolce, Stefanom Gabannom, J.P. Gaultierom…) realno je za očekivati da će uskoro izaći i linija odjeće gdje iza Madonna neće pisati ‘for’.
Foto: twinkleboi.com
Komentirajte!