FESTIVAL | QUEER-O-KLUB | RJEČNIK | VODIČ

Slikom i tonom kroz šesti i sedmi dan festivala

objavljeno:

4. 05. 2011.
Slikom i tonom kroz šesti i sedmi dan festivala

Šestim izvedbenim danom Queer Zagreba zaključen je tzv. talijanski segment uz Ricci/Forte i jedinu dramskom predstavom festivala ‘Macadamia Nut Brittle’. Ova, kako je nazivaju „okrutna bajka o odrastanju“, putovanje je oko razočaranja odrastanjem. Akteri, u trajnoj fazi tinejdžerstva, dopuštaju si da si im greške utaže glad za životom kojeg ponovno izmišljaju svaki dan, kao što djeca izmišljaju igračke. Naslov potječe od sladoleda poznatog američkog brenda Häagen-Dazs a simbolizira topljenje i ponovno učvršćivanje svakim novim neuspjehom, kontinuirani pokušaj preoblikovanja iz dana u dan u nove poželjne proizvode kojima se gubi iz vida ono što stvarno jesmo, izjavili su u intervjuu za Queer.hr.

Izvedba u zagrebačkom teatru &TD ostala je gledateljima među upečatljivijim doživljajima ovogodišnjeg Queer festa, obilno se služeći motivima pop kulture u dočaravanju svijeta u kojemu akteri obitavaju: od Simpsona i Bowieja, do speed online dejtinga, sms prekida i ljubavno-emotivnih razočarenja – Ricci/Forte bacio je pred oči gledatelja na istovremeno duhovit i potresan način događaje iz adolescencije od kojih se ni u starijoj dobi ne može pobjeći.

Fotogaleriju s performansa u ponedjeljak pogledajte ovdje (klik klik klik).

Posljednja, sinoćnja, izvedba festivala ‘AUTO’ datira iz 2008. redatelja i umjetnika Davida Wampacha predstavila je je dva lika, autora koji pleše u štiklama i pijanista (Aurélien Richard) koji svira pored njega. Performerski je to duet koji govori o tome što se događa kad se glazba ne služi kao podloga plesu i obratno; aktera pod utjecajem jedan drugoga a u isto vrijeme autonomnih. Wampach, koji često obrađuje pitanje komunikacije na pozornici bez riječi samo zvukovima i pokretima, i ovom je izvedbom pokušao pronaći balans između umjetnosti.

U izvedbu su integrirana i dva filma, opet reference na pop kulturu. Prvi koji se bazira na ‘Carrie’ Briana de Palme predstavlja poznati lik kako prima kantu punu krvi kao nagradu na natjecanju za najbolji drag outfit, dok se remake ‘Desperate Living’ Johna Watersa fokusira na ženu s mentalnim problemima u velikoj krizi. Publika Queer Zagreb festivala očito je, u smijehu popraćenoj dvorani Plesnog centra, shvatila sprdnju i ironiju o koju je Wampach u nedavnom intervjuu spominjao (klik) a kako je to izgledalo u slici i pokretu pogledajte u fotogaleriji OVDJE i u priloženom videu.

Program Queer Zagreb festivala nastavlja se do petka filmskim programom QueerAzija u Kinu Europa a zatvara se iste večeri Red Room Cabaretom u dvorani Jedinstvo u suradnji s Festivalom novog cirkusa.


Komentirajte!

Unesite komentar ili trackback s drugih stranica. Komentare mozete pratiti i putem RSS kanala.

CAPTCHA Image
Refresh Image
*

Spam protection by WP Captcha-Free

NEWSLETTER

Vaša email adresa:

QUEER, GEEK &OMG
I to se proizvodi


Hipster Dyke
Od L do Z


Srđan Sandić
Hiperinflacija emocija


Josipa Petek
Bi-spolarizacija


Igor Grabovac
Ružičasti stetoskop




Marino Čajdo
Cocktail


Dominik Colins
Qoohanje za romantike