Tvrtka blokirala plakate za Pride
autor:
Marino ČajdoZahvaljujući potpori ‘Outdoor Akzenta’, jedne od najvećih firmi za oglašavanje na ovim prostorima billboardi Zagreb Pridea osvanuli su na nekoliko lokacija u gradu Zagrebu. No, cenzura Prideovih promo materijala je i dalje u svijetu prisutna, što pokazuje i recentni slučaj iz SAD-a. Pitamo se što bi bilo da su dobili ovogodišnje vizuale Zagreb Pridea.
Kompanija ‘Clear channel outdoor’ odbila je staviti dva plakata, iz serije od četiri, kojima se najavljuje St. Petersburg pride na Floridi 26.06. Jedan je sa dva muškarca golog torza na kojem piše ‘Moja obitelj je zabavna’, a na drugom se nalaze dvije djevojke i piše ‘Moja obitelj je slobodna’.
Po navodima WTSP news, izvršni direktor St. Petersburg pridea Chris Rudisill, kao odgovor na odluku o nestavljanju plakata napisao je mail upravi ‘Clear channel outodora’: ‘Siguran sam da ste do sada već imali marketinške plakate na kojima su prikazani muškarci i žene i u prijateljskim i romantičnim pozama. Ne razumijem po čemu su ove slike drugačije od njih, osim po tome što prikazuju dva muškarca i dvije žene’.
U osam godina održavanja St. Pete pridea, ‘Clear channel je, kako navode orgnaizatori, cenzurirao ili prilagođavao, a zbog toga ove godine su organizatori ponudili puno ‘blaže’ plakate.
Glasnogovornik ‘Clear channela’ je u izjavi WTSP-u rekao da zbog ‘pravila poslovanja, ne komentiramo kreativne odluke vezane uz plakate’.
Navedeni Pride sponzorira nekoliko velikih američkih kompanija, poput ‘Bank of America’, ‘Topicana’ i ‘Macy’s’.
Komentirajte!