Queer New York International Arts Festival je nakon intenzivnog početka i dalje nastavio okupljati veliki broj poklonika suvremene izvedbene umjetnosti koji su na jučerašnjim izvedbama tražili kartu više.
Splitski cirkuski akt Room 100 je u američkoj inačici nastupio u svojevrsnoj okrnjenoj verziji njhovog poznatog showa “C8H11NO2” samo s nastupom Antonije Kuzmanić koja je izvrsnom izvedbom uz glazbenu podlogu Davora Gazde doslovno šarmirala inače zahtjevnu američku publiku koja ih je nagradila dugim i iskrenim pljeskom. Nakon dva dana što su dupkom ispunili Underground dvoranu Abrons Arts Centra očigledno je kako se radi o performansu čija kvaliteta je prepoznata i dalje od granica Hrvatske.
Jedna od većih poslastica festivala je bila i dugo iščekivana Eisa Jocson i njezin plesni performans “Macho Dancer” u kojemu oponaša ples muških stripera na Filipinima. Obučena u majicu bez rukava, kratke hlače i kaubojske čizme, Joscon se na određeno ironičan način poigrava sa sve prisutnijom pojavom na Filipinima, a njezina izvedba je mnoge ostavila bez daha.
Macho dancing ima specifičan plesni vokabular pokreta i same tjelesnosti, a Jocson je u svojoj izvedbi preuzela ulogu macho muškarca i svojom se izvedbom koreografski poigrala s rodnim ulogama..
Queer New York pokazao je kako kvalitetan program nailazi na dobre reakcije publike i samim time je osigurao svoj daljnji razvoj u još veći format.