OMG! Namjesto novog loga – na tražilici se pojavljuju golišavi dečki
autor:
Karla Horvat CrnogajBrojne tvrtke u nekom trenutku svog postojanja razmatraju izmjenu brenda, novog logotipa – iznaći dakle način na koji će svojim klijentima djelovati suvremeno i u toku.
Multinacionalna kompanija Ernst & Young došla je do zaključka da će ‘ojačanu i moderniziranu’ sliku firme pružiti novi logo i naziv skraćen u inicijale – sažeto i konkretno u nastupu, reklo bi se. No, istu kraticu nosi već jedan drugi brend, koji je itekako prisutan na guglovom pretraživaču, uz brojne fotografije goluždravih mladića u zavodljivim pozama.
OMG! I dildači se maskiraju!
EY, zaključili su naime španjolski poduzetnici i prije Ernsta & Younga, koji se bavi uslugama poput financijskog savjetovanja, porezima i osiguranjem, sažet je, pamtljiv – a i pomalo navodeći naziv – i to za gej časopis za donje rublje. Kako bolje prodati sliku poluodjevenog zgodnog dečka koji se smiješi u kameru, nego da preko slike piše i ‘EY’, upravo kao da se obraća promatraču?
Tako, kada danas namjernik upiše EY u tražilice i klikne na slike, otvorit će se niz među surferima očito jako popularnih slika koje s financijskim savjetovanjem nemaju baš puno toga zajedničkog.
No, kako i doliči jednoj multinacionalnoj kompaniji velikog ugleda, Ernst & Young je tvrtka koja je dugogodišnji zagovornik LGBT prava, a njihov PR nastup je besprijekoran. Upitani oko reakcije na neočekivan razvoj, nisu djelovali alarmirano.
Glasnogovornica tvrtke rekla je za Gay Star News da će svakome tko u tražilicama traži rezultate koji se odnose na Ernst & Young biti jasno da se ove slike ne odnose na njih.
“Ljudi su svjesni kako funkcioniraju tražilice na Internetu a kako će naši novi brend vizuali pozicionirati na tržištu, tako će biti lakše i za preglednike da prikažu prave rezultate.“
S druge strane, uvijek duhoviti LGBT portal Queerty je postavio novo pitanje: hoće li time slike ljepotana s lizalicama u jednoj ruci i drugom na preponama biti na tim istim tražilicama manje vidljivi?!
Komentirajte!