Nema više homofobije u online igranju!
autor:
Dina J.Microsoft je jedna od najpoznatijih kompanija na svijetu čiji je osnivač Bill Gates već nekoliko godina među najbogatijim osobama na svijetu, a koji je poznat po svojem humanitarnom radu i, prema mnogima, svojoj skromnosti.
No Gates i njegovi stručnjaci nikako nisu skromni pri osmišljavanju novih proizvoda, a posljednje što su predstavili javnosti je dugo iščekivani novi model igraće konzole Xbox – Xbox One. Diljem interneta vode se rasprave koja je konzola bolja – Xbox ili Playstation, a poneki čak glasaju i za Nintendov Wii, te se dakako u raspravama koriste i psovkama kako bi dokazali kako je baš njihov favorit najbolji. Slično je situacija i u online igranju sa ovim konzolama – nije samo jednom bio slučaj da neki igrač odluči “počastiti” drugog igrača određenim “pogrdnim” epitetima.
U Microsoftu su odlučili kako je došlo vrijeme da se igrači koji vrijeđaju druge igrače na osnovi spola, roda, vjeroispovijesti, rase ili seksualne orijentacije izdvoje od ostalih igrača. Njihova ideja jest da se uvede sistem “reputacije” kojim bi se pratilo ponašanje online igrača te bi se na temelju toga odlučivalo zaslužuju li uopće svojim ponašanjem biti dijelom igračkog tijela.
Mike Lavin, iz Microsofta upozorio je kako postoje igrači koji otežavaju život drugih igračima te da uz pomoć novog sistema će biti lakše identificirati o kojim osobama se radi. Šaljivo je napomenuo kako će se igrači s lošom reputacijom svi stavljati u isti dio Xboxa Livea te da se taj dio komotno može nazvati paklom. “Igrači koji su nasilni, vrlo vjerojatno će početi igrati s ostalim igračima koji su im slični”, istaknuo je.
“Ako primjetimo da igrači neko vrijeme ne žele igrati s nekim igračem, da ga blokiraju, ako ga prijavljuju jer šalje gole fotografije osobama koje to ne žele – to su sve radnje koje utječu na reputaciju”, napomenuo je Lavin. Reputaciju je vrlo teško zaraditi, no spomenute akcije mogu rapidno smanjiti reputaciju i time igrača (ili igračicu) poslati u dio Xbox Live-a u kojemu se nalaze svi igrači s lošom reputacijom. Također, postojati će prosječna vrijednost reputacije grupa te se u Microsoftu nadaju kako će suigrači utjecati jedni na druge da imaju što bolju reputaciju.
“Mi smo jedna od rijetkih platformi koja se stvarno zanima za upoznavanje i istraživanje većih problema, a koji se protežu od seksualnog uznemiravanja, uznemiravanja na osnovi godina, spola itd.”, dodao Lavin.
Ovo rješenje je stiglo nakon što se godinama raspravljalo kako da se neprihvatljivom ponašanju u Xbox Liveu stane na kraj, a očigledno je kako se u Microsoftu nadaju da će ovakvim sustavom “preodgojiti” igrače. Ono što možemo napomenuti je da će vrlo vjerojatno “poseban” dio Xbox Livea u vrlo kratkom roku postati elitan te da će svi htjeti vidjeti koji su to igrači s najlošijom reputacijom.
Komentirajte!