FESTIVAL | QUEER-O-KLUB | RJEČNIK | VODIČ

Od kontroverznih poljubaca do šarolike klasike

objavljeno:

28. 01. 2013.
Od kontroverznih poljubaca do šarolike klasike

Ne morate nužno voljeti Benetton kao odjevnu marku da bi priznali da se po kampanjama od drugih izdvajaju. Brend koji već desetljećima promiče različitost svojim plakatima i bilboardima, na kojima su redovito modeli svih spolova, uzrasta i rasa – kako se u šali kaže: kao jedna velika sretna obitelj – povremeno napravi i kakav radikalniji marketinški iskorak.

Mnogi će se pri tome sjetiti njihove kampanje iz studenog 2011. čiji su vizuali bili svjetski vođe u ljubavnom zanosu: na promo materijalima tako su se našli Barack Obama u poljupcu s Hugom Chavezom i Hu Jintaom, pape s Ahmedom Mohamedom el-Tayebom, Angele Merkel i Nicolasa Sarkozyja i mnogih drugih koji su ostavili snažan dojam i prstohvat provokacije u medijima.

Njihova UNHATE fundacija, koja je stvorena s ciljem da stvori tzv. kulturu ne-nasilja, za sezonu proljeće/ljeto 2013. tako opet biva promvirana kroz devet lica građanina svijeta, onih koji ipak ne mogu toliko snažno isprovocirati bilo koga. Na materijalima su se tako našli unuka Charileja Chaplina, model iz Rihannina spota ‘We Found Love’, arapska manekenka, trans model Lea T i drugi koji predstavljaju ideju društvene odgovornosti koju Benetton smatra da nosi. Mnogi od devet lica, kako navodi Gay Star News, imaju vlastite kampanje i fondove koji su osnovani za pomoć ugroženima. Lica će se naći na ograničenom broju odjevnih predmeta čija će zarada ići u UNHATE fond.

Novci iz spomenutog fonda tijekom godine se raspoređuju u razne društvene projekte koji za cilj imaju eliminiranje mržnje, koja je prema Bennetonu uzrokovana manjkom svijesti o društvenom i ekonomskom razvitku novih generacija. Ono što je zanimljivo jest da UNHATE fundacija ima niz manjih podružnica diljem svijeta koje surađuju s NGO-ovima i vladama.Tako npr. Brazilski UNHATE potpomaže fond za kretivni razvitah umjetničkih i glazbenih projekata mladih u slamovima; a u Indiji, Bangladešu, Kambodži te na Bliskom Istoku osnažavanju različitih zajednica kroz dijalog i ekonomsku suradnju.

U odnosu na prethodnu kampanju s poljupcima, koja je privukla značajnu medijsku pozornost, Benetton se ovaj put očito odlučio na sebi svojstven i klasičniji pristup. Je li novi zaokret posljedica negativnog odraza kampanje na fundaciju, pitanje je za njihove marketinške stručnjake, ali u velikom modnom divu očito se drže one – if it ain’t broke, don’t fix.


Komentirajte!

Unesite komentar ili trackback s drugih stranica. Komentare mozete pratiti i putem RSS kanala.

CAPTCHA Image
Refresh Image
*

Spam protection by WP Captcha-Free

NEWSLETTER

Vaša email adresa:

OMG!
Opasno Mudre Gej-novosti




Srđan Sandić
Hiperinflacija emocija


Kosmogina
Pitchkanterije


Igor Grabovac
Ružičasti stetoskop




Marino Čajdo
Cocktail


Dominik Colins
Qoohanje za romantike