Kupovati za K. Hennessyja
autor:
Marino ČajdoKoličina spontanih interakcija s publikom koju Hennessy provodi za prije i za vrijeme predstave gradacijski uvodi gledatelje u svijet performansa, zbližavajući ih i stvarajući poseban osjećaj prisnosti s autorom a publika tako postaje važan segment realizacije čitavog koncepta, opuštena i uvučena u ekstazu kroz koju sam umjetnik prolazi. Kako su protekle pripreme za sinoćnji performans Crotch smo iz prve ruke doznali od dviju volonterki koje su bile u shoppingu s Keithovom asistenticom Julie.
„Sve se dogodilo tako slučajno, volonterke smo ove godine i trebale smo samo dovesti Keitha i Julie do plesnog centra“, objašnjava Kat, „no kad smo stigli tamo smo zaključili da polovica potrebnih stvari nedostaje pa je Keith ostao razgovarati s tehničarima a mi smo s Judith krenule u potragu za rekvizitima. Nabavile smo gotovo sve: od limuna, ulja, čokoladu koju smo pojeli prije predstave (Keith je uposlio Michelle Ceballos iz La Pocha Nostre kao hostesu, op.a.) i mast koju je nanosio na sebe“.
„Performans je bio odličan, naučila sam sve o povijesti filozofije u umjetnosti. Pitam se hoće li kome darovati to platno koje mu je služilo kao ploča, šteta bi ga bilo baciti, premda nemam dovoljno mjesta u stanu nekome bi sigurno bio odličan dekor“, veselo je rekla Kat.
Komentirajte!