FESTIVAL | QUEER-O-KLUB | RJEČNIK | VODIČ

Lezbijska reklama na hrvatskim ekranima

objavljeno:

28. 06. 2012.
Lezbijska reklama na hrvatskim ekranima

autor:



LGBT tematizirane reklame nisu ništa toliko neuobičajeno, iako čim se pojavi novi primjerak, svi svijetski LGBT mediji mahnito se raspišu o tomu. Međutim, uvijek je riječ o nekoj velikoj kompaniji koju od naše državice dijele oceani ili barem sukladna razdaljina na području zdravstvenog stanja demokracije.

I mi smo u nekoliko navrata obratili pozornost, što na homofobne, transfofbne i omni-nesnošljive (KliK!–na-članak „Bez menstruacije = bez identiteta“), što na reklamne uratke koji pozitivno prikazuju LGBT osobe i parove ( pri čemu je ponekad riječ i o jasnom pucanju na ružičaste novčanice – KliK!-na-članak “Brendiranje proizvoda homoerotskim sadržajima novi hit!“ ), međutim još nikad nas nije dopala čast da napišemo par redaka o takvom promotivnom materijalu domaćeg porijekla. Na domaćim televizijama – diljem lijepe naše u kuhinjama i dnevnim boravcima emitirat će se reklama za telekomunikacijsku mrežu Bon Bon u kojoj djevojka nakon što roditeljima predstavlja dva potencijalna dečka, za „najbolje za sebe“ odabire drugu djevojku.

Budi otvoren za sve kombinacije – moto je čitave kampanje pod kojim se istovremeno, postavljenog uz ovakav video, upućuje na snošljivost. Podsjetiti ćemo također da je BonBon jedina mreža koja se osmjelila oglašavati na LGBT portalu u Hrvatskoj – sve u svemu šareni brend čini se polako ali sigurno utabava put ka prvim koracima LGBT prisutnosti u hrvatskom marketingu!

Naravno da se na reakcije nije moralo dugo čekati – vjerski portal Bitno.net odvažio se čak na „analitički“ pristup – pod egidom kritike utjecaja na „mlađu generaciju koja je ciljana skupina za Bonbon telekomunikacijske usluge“ u pitanje dovode je li uopće riječ o reklami (budući da smatraju da većina korisnika „zagovara drugačije vrijednosti“), te zloguko spotu pripisuju valjda strategiju masovnog ispiranja mozga kojom se „prije svega želi ideološki agresivno utjecati na javno mnijenje“. Pri čemu ni uz najbolju volju nije zamislivo zašto bi to jedna telekomunikacijska mreža činila.

A prije negoli to imate čast učiniti i na TV-u, pogledajte ovdje poljubac dviju djevojka pred zabezeknutim licima roditeljskog para:


1 komentar »

  • Suzana kaze:

    Ova reklama se daje i na srpskoj televiziji, ali je poljubac isečen. Odlična reklama!

Komentirajte!

Unesite komentar ili trackback s drugih stranica. Komentare mozete pratiti i putem RSS kanala.

CAPTCHA Image
Refresh Image
*

Spam protection by WP Captcha-Free

NEWSLETTER

Vaša email adresa:

QUEER, GEEK &OMG
I to se proizvodi


Hipster Dyke
Od L do Z


Srđan Sandić
Hiperinflacija emocija


Josipa Petek
Bi-spolarizacija


Igor Grabovac
Ružičasti stetoskop




Marino Čajdo
Cocktail


Dominik Colins
Qoohanje za romantike