FESTIVAL | QUEER-O-KLUB | RJEČNIK | VODIČ

Brendiranje proizvoda homoerotskim sadržajima novi hit!

objavljeno:

4. 04. 2012.
Brendiranje proizvoda homoerotskim sadržajima novi hit!

Prosječno iskustvo shoppinga uglavnom, barem što se audio-vizualne podloge, ne uključuje ništa više od dosadnih pop hitova i relativno zgodnih prodavača koji služe kao hodajuća reklama za brend u čijoj ste se trgovini trenutno našli.

No gej iskustvo shoppinga, barem u nekim stranim zemljama, diže se na sasvim novu razinu po pitanju količine zastupljenih suptilnih gej vizuala. Dokazuje to dizajner Andrew Christian koji na, gotovo pa mjesečnoj bazi, izbacuje po nekoliko homoerotskih internet reklama za svoj dizajn (klik na stariji tekst) koje su, nažalost, ipak preeksplicitne da bi se u skorijoj budućnosti mogle zavrtjeti na, pa zapravo ijednoj svjetskoj televiziji osim možda koje skandinavske.

Moć brendiranja proizvoda homoerotikom spoznao je odnedavno i američki brend Abercrombie & Fitch, koji je i prije koketirao s gej sadržajima u svojim reklamama u kojima frcaju iskrice među muškim protagonistima, no ovaj put otišao korak dalje i u reklami prikazao pravi fizički erotski kontakt dvojice. Video je nastao u produkciji Brucea Webera, fotografa i povremenog redatelja, kojemu počesto poigravanje s homoerotikom nimalo nije strano.

Posljednja u nizu Abercrombijevih reklama pod nazivom ‘Other Sports Require One Ball’ (nažalost, ne može biti embedana pa ju potražite na linku) teško da će zaigrati na nekoj od televizija no sigurno bi bila uspješan eye-candy u trgovinama, posebno što se poigrava s modelima koji glume hrvače. Starije, jednako vizualno primamljive reklame izašle su pod nazivima ‘Basketball Is What Boys Do’, ‘Everything Else in Life Seems Easy te Live’, ‘Eat and Sleep Wrestling’.

Zvijezda videa: Romain Vennat

S obzirom da spomenuti videi ne mogu biti embedani, iskoristit ćemo priliku da predstavimo zvijezdu reklama ovog brenda, koja podvaljuje divlji gej lifestyle nedužnim klincima u trgovinama već godinama. Radi se o francuskom modelu imena Romain Vennat, dvadesetogodišnjem studentu ni manje ni više već poslovnog menadžmenta a da nije samo lijepo lice dokazuje i time što se bavio profesionalnim sportom prije nego je prešao u modele. Je li pravi izbor za naslovno hrvačko lice, procijenite sami!


1 komentar »

  • renatek kaze:

    amore sex

Komentirajte!

Unesite komentar ili trackback s drugih stranica. Komentare mozete pratiti i putem RSS kanala.

CAPTCHA Image
Refresh Image
*

Spam protection by WP Captcha-Free

NEWSLETTER

Vaša email adresa:

QUEER, GEEK &OMG
I to se proizvodi


Hipster Dyke
Od L do Z


Srđan Sandić
Hiperinflacija emocija


Josipa Petek
Bi-spolarizacija


Igor Grabovac
Ružičasti stetoskop




Marino Čajdo
Cocktail


Dominik Colins
Qoohanje za romantike