Manhunt izašao na teren protivnika u marketingu
autor:
Marino ČajdoManhunt, vjerojatno najveća konkurencija planetarno popularnom dejting siteu GayRomeu, ipak je spomenutog konkurenta porazio na jednom polju, onom markentiškom.
Iako je GayRomeo već godinama sponzor različitim community based benefit događanjima (poput Amsterdam Pridea, raznih fundacija za istraživanje HIV-a i sl.), Manhunt je odlučio igrati na ponešto direktniji pristup u promociji. I onaj čisto komercijalni koji se pokazao kao pun pogodak.
„Zero feet away“ tagline je kojim se vodi nova Manhuntova kampanja, inače poveznica uz sustav koji određuje koliko ste udaljeni od korisnika s kojim razgovarate i kojeg je nedavno Romeo implementirao u svoje sučelje. Uz natpis, nezaobilazna su i dva zgodna muškarca bez majice na pragu poljupca. Ovi billboardi, postavljeni na njujorški Times Square ili u centar Los Angelesa izazvali su svakakve komentare, opet očekivano i one negativne, od promatrača.
Zanimljiva je činjenica da cenzura i na američkom tlu postoji kada je u pitanje kakvo oglašavanje nezgodnih sadržaja i tema. Tako je Manhunt morao pristati da se njegove reklame ne nalaze u blizinama škola, crkvi, igrališta za djecu i sličnih lokaliteta.
Ipak, čitava priča u svojoj je srži, kako su zaključili blogeri, samo vezana za biznis. Manhunt opet prodaje produkt, bez osjećaja i u najboljom maniri zgrtanja profita. Na isti način na koji rade brojne druge kompanije s strejt parovima u klinču na svojim bolboardima, pa čak i u provokativnijim i djeci neobjašnjivijim pozama. Djelomično kritike i cenzura škode, jer dokazuju koliko je teško jednoj gej firmi ili proizvodu da se probije na tržište, i njihovim reklamama koje se suočavaju s težom i nepoštenom konkurencijom.
Ali u jednom pobjeđuje. Radi se o prvom i osnovnom načelu vjerojatno svake LGBT related kampanje a to je uspjeh u većoj vidljivosti, čak i onda kada se ti isti billboardi skidaju zbog cenzure ili kad ih trgaju i uništavaju bijesni oponenti sadržaja.
Komentirajte!