FESTIVAL | QUEER-O-KLUB | RJEČNIK | VODIČ

Kampanja u gospodarstvu i medijima

objavljeno:

26. 10. 2010.

autor:



S obzirom na izbore koji bi se trebali održati iduće godine kod nas, strane prakse utjecaja predizbornog intervala na širi kontekst mogu poslužiti kao usporedni faktor. U SAD-u, primjerice, predizborno se vrijeme primjećuje u svim segmentima društva i ekonomije.

Uskoro su izbori koji se u SAD-u održavaju sredinom predsjednikova mandata, i koji obično uključuju biranje guvernera, državnih i saveznih kongresmenima, te  lokalnih pozicija, kao što su županijski povjerenici, gradski vijećnici i suci, a uz to su na rasporedu 2. studenog 2010. izbori za 37 od 100 sjedećih mjesta u Senatu. Budući da postoji praksa doniranja za kampanje kandidata od strane komercijalnih partnera i podržavatelja, takvi se činovi shvaćaju i kao zauzimanje određene politike branda.

Friendly teretane uvučene u kampanju antigay kandidata

Zadnji je slučaj lanac teretana koji će zbog donacija izgubiti nekoliko svojih lokacija – Richard Rowling, osnivač i predsjednik uprave TRT Holdings, koja posjeduje Gold’s Gym brand, donirao je 2 milijuna dolara američkom Crossroadsu, glavnom igraču iza nekoliko antigay kandidata u ovogodišnjim izborima. Američki Crossroads je osnovao Karl Rove, savjetnik Georgea W. Busha.

Vlasnici nekoliko Gold’s Gym lokacija u San Franciscu najavili su u ponedjeljak da oni ne podržavaju antigay donacije, te će napustiti lanac teretana po isteku ugovora u 2012.

Ono što je izrazito nepogodno za lanac, jest da se njihova uprava ne slaže s donacijama vlasnika teretana: David Reiseman, komunikacijski direktor za Gold’s Gym International, poslao je izjavu kojom se distancira od stava TRT Holdinga, i naglašava da je „Gold’s Gym obitelj snažan podržavatelj LGBT zajednice već godinama. To uključuje podršku povorki ponosa, sponzorstva LGBT medija, te doniranje za različite LGBT dobrotvorne svrhe u zajednicama kojima služimo.”

Preko novina do fotelje

S druge strane, neki kandidati očito žele podršku LGBT zajednice: demokratski kandidat za Senat Paul  Hodes zatražio je od urednika novina Union Leader da promijene svoju politiku o zabrani objave najava istospolnih vjenčanja.

Najveće novine New Hampshirea iz Manchestera odbijaju objaviti najave istospolnih brakova, iako su oni legalizirani u New Hampshireu. Izdavač Joe McQuaid kaže da uprava novina ne vjeruje u jednakost brakova i da oni imaju pravo objaviti ono što oni smatraju valjanim.

Hodes, koji se kandidira za zamjenu američkog senatora Judda Gregga, pozvao je Union Leader da poštuje državni zakon i objavi najave. Predstavnici za republikansku protukandidatkinju Kelly Ayotte rekli su da ona osnovu govoriti slobodnim medijima što im je činiti.

Ostaje nam pričekati da vidimo kako će se ovakvi scenariji razviti kod nas.


Komentirajte!

Unesite komentar ili trackback s drugih stranica. Komentare mozete pratiti i putem RSS kanala.

CAPTCHA Image
Refresh Image
*

Spam protection by WP Captcha-Free

NEWSLETTER

Vaša email adresa:

OMG!
Opasno Mudre Gej-novosti




Srđan Sandić
Hiperinflacija emocija


Kosmogina
Pitchkanterije


Igor Grabovac
Ružičasti stetoskop




Marino Čajdo
Cocktail


Dominik Colins
Qoohanje za romantike