FESTIVAL | QUEER-O-KLUB | RJEČNIK | VODIČ

Vidi se da je kriza

objavljeno:

8. 11. 2011.
Vidi se da je kriza

autor:



Vidi se da je kriza. Ne cerekaju nam se neprirodno ispeglana lica raznoraznih potencijalni ‘spasitelja’ na svakih 3-5 metara (osim u slučaju HSS-a). Ove godine su to samo parole. Neke otužno smiješne, neke jednostavne, a neke toliko glupe da bi se onome tko ih je smislio tebalo zabraniti ikakav rad vezan uz pisanu riječ.

Neki se ne libe graničnih prostota. Poput načelnika općine Primošten, Stipe Petrine, koji je na svoje plakate stavio grbove 8 najvećih stranaka i ispod njih napisao ‘isto sranje, drugo pakovanje’. Navedeni Petrija je postao poznat široj javnosti nakon vijesti da je službenim dopisom poslao ministra Mlakara u ‘pizdu materinu’.

Nasuprot njemu, HDZ je opet završio na ispraznim floskulama u koje zaista ne znam to više vjeruje. Za razliku od prošlih izbora, kada su ‘plašili’ narod što će im se dogoditi ako ‘crvena neman’ osvoji vlast, ove su se odlučili orijentirati na ono što će oni napraviti ako im se pokloni povjerenje još jedan mandat. Što su u stanju napraviti, imali smo prilike gledati prošla dva mandata. Kao posljedica njihovog rada, sada narod zabavljaju događaji po sudnicama i optužnice koje bujaju brže od gljiva nakon kiše. HDZ je zasada jedina stranka čija je kampanja dobila parodirajuće jumbo plakate koji se poigravaju njihovim sloganom ‘čuvajmo Hrvatsku’.

Njihov prirodni ‘neprijatelj’, Kukuriku koalicija na čelu s SDP-om i Zoranom Milanovićem, odlučila se za drugačiju varijantu. Za one koji su odrasli na Alanu Fordu, njihovi predizborni slogani zvuče poznato. Zato što su kao skinuti s majica Grunfa. ‘Bolje dug život, nego život na dug’ u sebi sadrži dovoljnu dozu grunfizma da bi biračko tijelo srednje životne dobi podsjetio na doba kada su bili mladi i bezbrižni, kada nisu strepili što će biti sutra. Više truda si zaista nisu niti trebali dati, jer HDZ se sam urušio.

HSS je u svojim plakatima otišao u potpuno krajnost koje graniči s idiotizmom. Staviti sliku jedne osobe, napisati gore ime druge osobe, i onda očekivati da će njihovo biračko tijelo shvatiti poantu. Ok, bit svega je valjda bilo da se pokaže da jedni druge međusobno podržavaju, ali zar to nije za očekivati? Promašena kampanja.

Suvislim plakatima ne može se pohvaliti niti HSLS. Za one koji ne znaju (ja sam tek jučer slučajno saznao), to su oni crveno-plavi s parolama koje bi trebale asocirati na bivši sistem. Niti itko zna da su to njihovi plakati, asociranje na prošlu državu je HDZ već ranije ispucao do kraja, a i u trenutnoj situaciji, gdje se milijunima kuna preplaćivalo bojanje tunela ili uređivanje parka, pozivanje na radne akcije niti ne zvuči nesuvislo. Besmislena kampanja.

Manje stranke vjerojatno čuvaju novce za plakatiranje tjedan-dva pred same izbore, tako da nas ništa ne može spasiti još nekoliko novih potencijalnih ‘hitova’ kojima će sigurno privuči birače. Ovo zadnje je bio čisti cinizam, jer još nisam čuo da se netko odlučio za neku stranku na osnovu plakatnih parola. Bačen novac, ako se mene pita.


Komentirajte!

Unesite komentar ili trackback s drugih stranica. Komentare mozete pratiti i putem RSS kanala.

CAPTCHA Image
Refresh Image
*

Spam protection by WP Captcha-Free

NEWSLETTER

Vaša email adresa:

OMG!
Opasno Mudre Gej-novosti




Srđan Sandić
Hiperinflacija emocija


Kosmogina
Pitchkanterije


Igor Grabovac
Ružičasti stetoskop




Marino Čajdo
Cocktail


Dominik Colins
Qoohanje za romantike