- Queer.hr - http://queer.hr -

Absolut slavi 30 godina oglašavanja LGBT kupcima

Posted By Marino Čajdo On October 31, 2011 @ 10:00 am In Gastro,Lifestyle | No Comments

Brend koji je prvi probio led oglašavanjem direktno LGBT zajednici ovih dana slavi trideset godina od tog, i za svoj brending ali i za generalno globalno oglašavanje seksualnim i rodnim manjinama, povijesnog koraka.

Kampanja se prvi puta ciljanoj publici našla davne 1981. objavom oglasa u časopisima Advocate i After Dark, i to u vrijeme kada su svi mainstream brendovi bježali od asocijacije s LGBTIQ populacijom; čega se i danas mnogi boje ako ne i velika većina baš u Hrvatskoj koju je nedavno obišao skandal s Velebitskim pivom [1]. Uslijedile su sponzorirani eventovi u gej barovima, donacije dobrotvornim eventima a vrijedi spomenuti kako je upravo Absolut Herald jedan od glavnih sponzora ‘RuPaul Drag Racea’.

Iako više nije jedini brend koji se aktivno reklamira među LGBTIQ zajednicom, to što je bio prvi zasigurno ga je stavilo na pijedestal među ostalima kao prvog koji se ozbiljno i kontinuirano posvetio prezentaciji gej tržištu.

Trideseta obljetnica obilježit će se zasebnom kampanjom imena „Absolut Outrageous“, s slovima OUT u ružičastoj boji i sloganom „Slavimo 30 godina izlazaka, i izlazaka iz ormara“. Budžet joj se procjenjuje na skromnih četiri milijuna dolara.

Vizuali objedinjuju fantastične prizore ormara, diva, disco kugli, dugi, umjetnice Amande Lepore i jednoroga kao nosećih motiva plakata. Iz Absoluta kažu kako je vizual posveta vjernosti koja stoji između njih i LGBT zajednice, te nastavak zajedničkog putovanja. [2]

Iako se u konačnici radi o biznisu i zaradi, na kraju je ipak njihov izbor bio trideset godina stajati iza kampanji k zajednici, kažu. Prije trideset godina prepoznali su potencijal među gej i lezbijskim konzumentima kao trendseterima čije će kupovne navike s vremenom biti usvojene od drugih skupina na tržištu.

Počevši od prvog logoa „Absolut Perfection“ pa prilagođavanjem s „Apsolut Outrageous“, „Absolut Glaad“, „Absolut Out“ (billboardi s trodimenzionalnim ormarima) i „Absolut Commitment“ s dvije boce koje su lansirane povodom kampanja za bračnu jednakost koncept kampanja do sada se, uglavnom, nije previše mijenjao no jednako ga danas prepoznaju stariji i mlađi pripadnici LGBT zajednice zbog asocijacija s podjednako dobrotvornim radom (donacije za borbu protiv AIDS-a) i clubbingom.


Article printed from Queer.hr: http://queer.hr

URL to article: http://queer.hr/13341/13341/

URLs in this post:

[1] skandal s Velebitskim pivom: http://queer.hr/12322/velebitsko-pivo-bojkotira-sve-veci-broj-ljudi/

[2] Image: http://queer.hr/web/wp-content/uploads/images/absolutoutrageous.jpg

Copyright © 2011 Queer.hr. All rights reserved.